Bemibem – Bemowe frazy

Bemibem – Bemowe frazy

Wydanie: Polskie Nagrania Muza SXL 1013
Rok: 1974

Ewa i Aleksander Bem – cudowne rodzeństwo polskiej muzyki rozrywkowej w tamtym czasie. Każda piosenka, w której maczał palce Aleksander Bem jest warta uwagi. Przyznam z lekkim wstydem, że po za bardzo dobrze znanym mi utworem „Podaruj mi trochę słońca”, nie kojarzyłem w ogóle ich twórczości, dopóki nie zetknąłem się z tą płytą. Nic dziwnego, że w 2007 roku wyszła jej reedycja. Okładka cały czas mnie intryguje 🙂

Spis utworów: 

A1 Podaruj mi trochę słońca
A2 Bemowe frazy
A3 Nie bójmy się wiosny
A4 Dlaczego nas tam nie ma
A5 Kolorowe lato

B1 Nigdy w życiu nie jest tak
B2 Podróż bez dziewczyny
B3 Już ci nigdy nie przyrzeknę
B4 Wędrowiec i pegaz
B5 Zawsze mamy siebie
B6 Jajecznica

Posłuchaj:

Ten wpis został opublikowany w kategorii Płytoteka. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

