Niemen Enigmatic

Niemen Enigmatic

Niemen Enigmatic

Wydanie: Polskie Nagrania Muza ‎– SXL 0710, SXL 0711
Rok: 1971

Genialny, dwupłytowy album! Na płycie pojawiają się m.in. pan Namysłowski, pan Bartkowski, pani Prońko oraz zespół wokalny Partita. Pozycja obowiązkowa.

Spis utworów: 

LP 1:

A Człowiek Jam Niewdzięczny (I Am An Ungrateful Man)

B1 Aerumnarum Plenus
B2 Italiam, Italiam
B3 Enigmatyczne Impresje (Enigmatic Impressions)

Posłuchaj:

LP 2:

C1 Nie Jesteś Moja (You Are Not Mine)
C2 Wróć Jeszcze Dziś (Come Back To Day)
C3 Mój Pejzaż (My Landscape)

D1 Sprzedaj Mnie Wiatrowi (Sell Me To The Wind)
D2 Zechcesz Mnie Zechcesz (You WIll Want Me)
D3 Chwila Ciszy (A Moment Of Silence)
D4 Muzyko Moja (My Music)

Posłuchaj:

Ten wpis został opublikowany w kategorii Płytoteka. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

