Zdzisława Sośnicka ‎– Moja Muzyka

Zdzisława Sośnicka ‎– Moja Muzyka

Zdzisława Sośnicka ‎– Moja Muzyka

Wydanie: Pronit ‎– SX 1452
Rok: 1977

Polski funk/soul/disco? Nie wiem do końca jak sklasyfikować tę płytę, jednak na pewno jest to pozycja mocno inspirowana tymi właśnie gatunkami. Wszystko za sprawą kapitalnych aranżacji Janusza Komana i jego orkiestry. W chórkach pojawiają się tutaj panie z zespołu Alibabki.

Spis utworów: 

A1 Moja Muzyka – To Ja
A2 Jeśli Mnie Serce Oszuka
A3 Najzwyczajniej W Świecie
A4 Żyj Sobie Sam
A5 Bawi Mnie Świat
A6 Pucybut Boogie Blues

B1 Należy Nam Się Taki Dzień
B2 Tańczyć, Tańczyć Bez Pamięci
B3 Za Inny Dzień Za Inną Noc
B4 O Annie
B5 Nie Wiedziałam Nic O Sobie
B6 Na Nas Czas

Posłuchaj: 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Płytoteka. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

